2010. október 3., vasárnap

"Hangulatos" találkozó Kőbányán Balassáékkal


Rövid időre hazalátogatott Spanyolországban élő fiatal, ám centikben és kilókban gazdag barátom, a kitűnő fotós: Balassa László.

http://fotobalassa.blogspot.com/

Babgulyáspartira hívott más barátaival együtt Pintér Zoltán kőbányai helytörténész, felirat-és relikviagyűjtő csodakályhával fűtött műintézményébe, a Kada utcai "Hangulat" Borozóba.
A fölső fotón ( készítette: Szép Vivien) balról jobbra: Pintér Zoltán, a tulaj, Balassa meg én. Az általam készített montázs képein középen én vagyok látható Balassa Laci és Bori között. Jobbra fönt Zoltán új téglakályhája előtt.
Lent az udvaron hatalmas üstben rotyog a babgulyás, őszi avarégetéshez hasonló füstbe borítva fél Kőbányát és a régesrég megszűnt népligeti vurstlit, a kerti fészer alatt és bent az asztalok körül pedig fortyognak a művészeti, életfilozófiai és egyéb elméletek.
Köszönöm a meghívást. Hamar eljöttem. Aki olvassa ezt a résztvevők közül, írja meg a Megjegyzésben, milyen lett a babgulyás.
Ja, a sok relikvia közt persze megtaláltam Apám, az egykori sörgyári főkazánmester szakmájába vágó Dreher-hirdetéseket, és külön örömmel küldöm az amerikai rendszámok alatt rólam készült képet Arizonába származott egykori Simor utcai osztálytársamnak, Császi Lajosnak, a népligeti plakátot meg Pingiczer Istvánnak, akinek szülei működtették ott egykor a nagyvendéglőt meg a Barlangvasutat.
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése