2009. május 4., hétfő

2 gyerekszáj

Születésnapja körül az embernek gyerekei születése is eszébe jut. Egy iwiw-topikon ezzel szórakoztattam a többi törzslakót:
Két "gyerekszáj". Tegnap az anyukák megvoltak, jöjjenek a gyerekek - jut eszembe arról, hogy Boruska Fordítsunk vicces verseket topikjában Bencze Imrével hajnaltájt gyerekszáj-stíluson viccelődtünk.

Matyi fiam másfél éves lehetett, mikor a bilireszoktatás érdekében egy-egy darab CSOKIval jutalmaztuk az eredményt. Nyomja rettenetes szorgalommal, majd egyszer csak fölcsillanó szemmel megszólal: - Csokiltam!

Ugyanez a fiúgyerek, szőke, kerek képű, hosszú apródfrizurás megtetszik egy embernek a liftben. - De szép kislány vagy! - mondja az illető. - Nem vagyok kislány! - így ő. - De szép kisfiú vagy! - korrigál a pasas. - Nem vagyok kisfiú! - tiltakozik Mátyás. - Akkor mi vagy? - Nagyfiú vagyok - jön a válasz úgy 90 centi mélységből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése