2010. május 29., szombat

Vajdás találkozó 50 év múlva

Legszorosabb barátom az általános iskolai, majd gimnáziumi éveinkből: Szalkai, harmad vagy negyedgenerációs villamosmérnök, kissé takarva Horváth Péter klarinétos, Ámon (ime, már az általános iskolában ilyen egyiptomi istennevűvel jártam együtt), valamint kollégája az EGM-ből? EMG-ből, majd még pontosítju: Máthé Gáza*, akinek mindenki elképedésére már az általános iskola vége felé gyereke született.Ő már 10 éves kora óta dohányzott, de jó pár éve abbahagyta. Én csak 18 éves koromtól kezdtem; mikor kell abbahagynom?


"Kacsával", azaz Kauzál Andrissal az egykori osztályunk előtti folyosón. Háttérben a Vajda Péter u. 43, a "Ház", ahol mindketten laktunk. Kacsa villamos szakember lett, műszaki dolgokkal foglalkozott a Külügyben. Megtárgyaltuk vele az Arab-/Perzsa/-öböl-béli téli fürdőzés lehetőségeit, valamint rázendítettünk az egykori énekkari slágerre, az "üdv rád és házaad népére, te jó száántóvető"-re.
"Oszi" és "Hugó", azaz Schuster Bandi meg én. A Szepi bácsi (Szép Károly) által alakított JSI (Józsefvárosi Sportiskola) serdülő kosárcsapatának bedobói. Oszi aztán civilben a vezetőképzésben jeleskedett, és magát pl. az Egervin vezérigazgatójává képezte, én meg mi is lettem? Maradtam egy Hugó.
-------
*Na ezt a Gézát freudi vagy tandori módon szintén jó egyiptomira írtam, meghagyom így
A Gézai Övezet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése